PILIHANKU

TAJAAN

23 November 2010

TAUKE UPIN IPIN PAKAI FERRARI...?


Ferrari California

Tauke Upin dan Ipin, Haji Burhanuddin Md. Radzi yang sekarang ini sudah memiliki Ferrari, selain kereta mewah lain.
Ferrarinya, iaitu bewarna hitam jenis California, baru sahaja dibawa masuk ke Malaysia.
Naza Italia membawa masuk 5 buah sahaja untuk model ini dan beliau merupakan pembeli yang kedua yang membelinya
Untuk makluman, Haji Burhanuddin mempunyai tujuh buah kereta mewah dan rumahnya 5 tingkat, lengkap dengan lif
“Kesemuanya saya beli secara tunai tanpa sebarang bantuan atau dana kerajaan. Sekiranya saya mendapat dana FINAS, jumlah yang diterima pun tidak cukup untuk membayar sebiji Ferrari yang saya beli itu.
"Untuk pengetahuan, saya tidak pernah pun mohon bantuan dana FINAS untuk membuat filem Zaiton. Semua perbelanjaan saya yang tanggung. terangnya. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan