PILIHANKU

TAJAAN

08 Ogos 2010

2 RAKAN MAUT BERTEMBUNG LORI...?

2 rakan maut selepas kereta bertembung lori

07/08/2010 5:51pm

PEKAN - Dua orang rakan maut selepas kereta yang dinaiki mereka bertembung dengan sebuah lori membawa alat ganti motosikal di Kilometer 54, Jalan Kuantan-Pekan berhampiran Institut Kemahiran Belia Negara Pekan awal pagi tadi.
Kejadian yang berlaku pada pukul 2.15 pagi tadi itu meragut nyawa Muhamad Halif Hamzah, 25, dari Kampung Rhu Batik, Dungun, Terengganu dan Ahmad Fuad Mohamad, 26, dari Kampung Gelugor, Kerteh, Terengganu yang maut di tempat kejadian akibat kecederaan parah di kepala.
Sumber: Kosmo! Online, 8/8/2010

3 ulasan:

  1. maut telah pisahkn kte..semoga roh awk ditempatkn dikalangan org y beriman & beramal soleh..sy redha dgn ape y berlaku walau terkilan sngt xdpt tgk wajah awk utk kali terakhir..moga awk tenang disane...amin..AL-FATIHAH..

    DRP : TUNANG ALLAHYARHAM MUHAMAD HALIF HAMZAH..

    BalasPadam
  2. saya kawan satu sekolah dengan halif hamzah turut bersedih..dah bertahun2 x berjumpa...tup2 dpt khbar die dah tkde..kpd tunang arwah...semoga tabah menghdapi dugaan dr yg esa..moga rohnyer dicucuri rahmat.

    BalasPadam
  3. diharap kwn2 arwah dapat maafkn salah silap arwah..semoga arwah tenang disane..sekiranye arwah ade hutang dgn sape2 maklumkan pada sy..

    DRP : TUNANG ALLAHYARHAM MUHAMAD HALIF HAMZAH..

    BalasPadam