PILIHANKU

TAJAAN

13 September 2010

DATUK IBRAHIM ADA STRATEGI....?

Tiada laluan untuk bertanding

Ibrahim Ali melayan tetamu yang hadir pada majlis rumah terbuka Hari Raya Aidilfitri di Bandar Pasir Mas, semalam. – UTUSAN/Hafiz Johari


PASIR MAS 12 Sept. – Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali mempunyai strategi yang didakwa akan mengejutkan banyak pihak dalam menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) walaupun UMNO serta Pas tidak menyokongnya.
Katanya, beliau sedar kedudukannya ketika ini tidak lagi mempunyai peluang bertanding atas mana-mana tiket parti namun ia bukan penghalang perjuangan membela nasib orang Melayu dan bumiputera.
‘‘Saya sedar dan menjangkakan Pas tidak akan memberi laluan kepada saya lagi dalam pilihan raya akan datang kerana sebelum ini ia hanya atas dasar kerjasama sebelum ini.
‘‘Parti-parti lain pun nampaknya cuba menjauhkan diri daripada perjuangan Persatuan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), tetapi saya tidak kisah kerana dalam pilihan raya akan datang, jika panjang umur saya sudah mengatur strategi sendiri yang akan mengejutkan banyak pihak,” katanya ketika ditemui di majlis rumah terbuka Hari Raya Aidilfitri di kediamannya di sini hari ini.

Sumber: Utusan Malaysia Online, 13/9/2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan