PILIHANKU

TAJAAN

17 Jun 2010

TERPAKSA LARI BERBOGEL DIKEJAR SUAMI...?

Isteri parah ditetak suami

KUANTAN 16 Jun - Seorang wanita yang cedera parah akibat disimbah asid dan ditetak suaminya, terpaksa berlari dalam keadaan separuh bogel untuk menyelamatkan diri daripada amukan lelaki itu.
Kejadian kira-kira pukul 8 pagi itu berlaku, ketika mangsa, P. Kaliyammah, 22, seorang penoreh getah baru keluar dari rumah kakaknya untuk ke sebuah kuil di perumahan pekerja Ladang Kemasui, Mengkarak dekat Bera, semalam.
Tiba-tiba suspek yang dipercayai di bawah pengaruh alkohol muncul sambil mengamuk dan menuduhnya curang dengan lelaki lain.

Pegawai Turus Urus setia Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Supritendan Noor Asyikin Shamsuri berkata, suspek lalu menetak mangsa dengan menggunakan parang dan menyimbah asid ke arahnya.
"Mangsa yang cedera parah di pinggang akibat terkena asid dan ditetak di tangan terpaksa berlari menyelamatkan diri.
"Mangsa dikejarkan ke sebuah klinik di Triang sebelum ke Hospital Sultan Ahmad Shah (Hoshas), Temerloh dan akhirnya dirujuk ke Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) di sini.
"Suspek yang dipercayai di bawah pengaruh alkohol turut cedera terkena curahan asid di tangan, dada dan perut setelah terjatuh ketika mengejar isterinya," kata Noor Asyikin ketika ditemui di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Pahang, di sini hari ini.
Sumber: Utusan Malaysia Online, 17/6/2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan